Skor till vinterbröllop?
Vad ska ni (bruden) ha för skor (eller vad hade ni för skor) på ert vinterbröllop?
Jag gifter mig i januari och har ingen aning. Behöver lite tips!
Vad ska ni (bruden) ha för skor (eller vad hade ni för skor) på ert vinterbröllop?
Jag gifter mig i januari och har ingen aning. Behöver lite tips!
Jag gifter mig i december och jag har beställt dessa skor:
Ah coola! Jag kan dock inte ga i sadana hoga klackar utan att se ut som en anka sa maste hitta nagot lagre. : )
Jag funderar allvarligt på att ta uggs under transporterna =)
Under transport blir det nog Uggs eller Hunterstövlar. Men under vigsel och fotografering har jag ett par 13cm fuchsiafärgade pumps
Dessa ska jag ha när jag gifter mig i februari, om jag nu kan ha dom... vann dom på tradera idag =)
dessa är sjukt snygga, om än lite dyra förstås
www.brandos.se/chie-mihara/clotilde21-alma-leche/a59183
jag gifter mig visserligen i april men det kan ju vara både gruspigt och blött/slaskigt då om man har otur. Har iallafall blivit helt kär i dessa som funkar även om det inte är varmt och torrt ute. SKa kika runt lite mer men tror nog att det blir dessa annars. älskar dem :)
Vilka fina skor!!! Jag funderar pa dessa:
www.jenjenhouse.com/Top-Quality-Satin-Upper-High-Heel-Closed-toes-With-Ribbon-Tie-Wedding-Bridal-Shoes-(047004932)-g4932
Men har aldrig bestallt skor fran internet tidigare. MEn hittar jag inga jag gillar i affaren sa blir det nog dessa.
Har köpt ett par vanliga högklackat att ha på vigseln och på festen.
Sen köpte jag dessa på rea på Ellos som jag ska ha utomhus under fotograferingen och till och från kyrka-lokalen. De har ju rea på Ellos lite då och då, de här fick jag för halva priset.
http://www.ellos.se/boots/356640?N=1z141x5Z1z141ll&Ns=RankValue5|1&Nao=0
Jag gifter mig i febuari och ska ha dessa skorna www.footway.se/charity-ivory-501-synthetic-white.html dock har jag även ballerina skor som jag landyta till på kvällen :)
Jag ska gifta mig december och har köpt ett par vita stövletter från bonprix. Snygga och lite tåligaom det är svinkallt eller blask.
Hoppas du blir lika nöjd som mig jag tyckte dom var jätte sköna. Kul att du fick dom billigare :) jag bytte ut mina band i dom så stället för via har jag rosa :)
Vad kul jag har också köpt Charity skorna, bra med tips på rabattkoden på Heppo, jag annullerade ordern på Brandos och beställde därifrån istället ;)
Ah sa snygga Etna och Jaenattan! Dem tanker jag bestalla! Jag har inte ens varit in till en affar men gillar dem. Vet ni hur lang tid det har tagit att fa hem dem? Har storlekarna varit bra?
Vad tycker ni om dessa for kyrkan och till festen?
heppo.se/damskor/stovlar/tender-440262-0001
Jag fick mina efter bara några dagar. Jag pendlar mellan 39 och 40 men tog strl 40 för säkerhets skull. De sitter jättebra på foten och är supersköna att gå i!