• Petrabrud14

Titanringar från coiTitanium

Hejsan! Jag och sambon bestämde oss gemensamt för en förlovning igår! Sedan dess har jag letat ringar som en toka=) Hittade sidan www.coiTitanium.com finns det någon som har beställt ringar därifrån? Är helt inne på titanringar då silver kommer slitas för lätt då vi båda har aktiva yrken och liv... Guld gillar jag inte och vitguld är för dyrt just nu. Har helt fastnat för de svarta titanringarna som finns på coiTitanium.. Vill nu veta allt om dessa ringar(svarta eller inte svarta) och om hur det gick att beställa från den här sidan! Tack på förhand!

• Svar på tråden Titanringar från coiTitanium
  • lillsmilla

Våra förlovningsringar är därifrån! Är nöjd, både med ringarna och servicen. Sambons ring var för stor så vi skickade tillbaka den och fick den ändrad, det var inte jättedyrt men tog ganska lång tid. Men förutom tiden så var allt bra! Har nu haft våra ringar ca 6 mån, jag har min på alltid och sambon mer sällan. Våra är guldpläterade, och pläteringen har bleknat, men jag tycker det är snyggt blekt liksom... Jag har diamanter i min och visserligen är inte infattningarna så "lyxiga", men till den lite råa stilen det är på titanet tycker jag det passar bra. De såg inte ut som på bilden, och första intrycket var en aning besvikelse, men nu ÄLSKAR jag min ring! Kommer bli en titanring som vigselring med (inte från coTitanium dock, men det beror bara på att jag råkade hitta en i guldsmedsaffären som jag förälskade mig i Flört)

• Smulan

Vi köpte våra vigselringar därifrån de på profilbilden. Vi är super nöjda med både ringar, service och leveranstid. Vi fick hem dem på mindre än två veckor och då hade vi beställt med gravyr också. De var super duper fina och de är både lena och lätta. Super sköna att bära. Det rekomenderar jag verkligen!

• daniiel

Vi beställde den här ringen till maken www.coititanium.com/product_info.php&products_id=5988 och den är jättefin. Den var dock för stor, trots att vi mätte noga, och det är något jag hört från flera som beställt därifrån. Vi valde att inte skicka tillbaka ringen för storleksändring/byte eftersom det var så lite tid kvar. Vi är dock nöjda med ringen, kontakten med företaget och leveranstiden :)

Såhär såg den ut på bröllopsdagen :)

• Petrabrud14

Tack för svaren och att ni visar era fina bilder! Råkade på en tråd precis där jag såg att de var stora. Frågan är ju bara hur stora? Guud så svårt..... Jag har 19 på en annan ring jag har, som jag dock inte använder för att den är så stor. Det är den enda ringen av äger, använder inte ringar annars. Den är smal och den jag ska beställa är 6-8 mm och då sägs det att den sugs upp på ett annat vis. Kommer nog aldrig kunna bestämma mig=) Hur många mm mindre skulle man behöva beställa tro? Låter som att det fungerar bra med frakt och allt, och priset skiljer ju sig avsevärt mot för svenska sidor/butiker...

• lillsmilla

Detta är våra förlovningsringar:
    Download JT1259.jpg (95.5 KB)

Svar på tråden Titanringar från coiTitanium