Willow skrev 2012-09-03 15:30:21 följande:
Tonerna kanske inte ar sa 'positiva', men att saga att det ar en sorgsen text ar val kanske inte helt ratt tycker jag . Det ar en karlekssang som handlar om att det enda som spelar nagon roll ar karleken mellan tva personer, eller kan tolkas som en sang om akta stark vanskap. Fast som med alla sanger sa kan dem ju tolkas olika beroende pa personen forstas.
Men forsta delen som exempel tycker jag inte ar sorgsen, jag tycker det ar en oerhort vacker text:
Men om den passar som ingansmusik vet jag inte, det kan ju bara ni avgora, kanske skulle vara finare om ni hittar nan som kan spela akustisk gitarr eller pa piano och sjunga som en del av cermonin istallet.
Precis så vi känner för dne och den stämmer så väl in på oss, har haft så många olyckskorpar runt oss och har fått kämpa så för att komma dit vi är idag och för att nån överhuvudtaget ska tro på oss, att det är vi.
Vi har 4 barn men ingen har varit dirket glad åt att dom kommit....utom vi, resten har väl mer eller mindre menat att jaja, ni ger snart upp.