• FruNovember

Vigselringen klar, men hur matcha?

Nu har jag min vigselring klar..
    Men, min förlovningsring passar inte alls till den..
    Då jag är lite smått pedantisk så är jag inne på
    att ha två smala vitguldsringar, en på varje sida i exakt höjd med vigselringen..
    Eller visst finns det en variant där man liksom
    "sätter i" vigselringen i en dubbel skena? (Hoppas att ni förstår vad jag försöker beskriva)

Är det någon som har en liknande ring och vill visa bild på hur ni har matchat?
    Eller någon med konstruktiva idéer? :P

Här är den iaf:

• Svar på tråden Vigselringen klar, men hur matcha?
  • LoJ

Det låter jättefint med två smala ringar på varsin sida. Jag skulle föredra släta utan diamanter, annars tycker jag att det blir för mycket bling. Jag har sett på flera ställen en sådan "dubbelskena". Sök på Anders Fors! Jag skulle annars gå till en guldsmed och bolla dina tankar . Lycka till!

• yourscompletely

En på varje sida blir säkert jättebra! Min sister-in-law gifter sig om två veckor och hon har gjort så. Hon har även gjort så att alla tre ringarna sitter ihop, som en hel ring. Fast det ser ju ut som tre. Men det är ju bra på så sätt att de annars kan åka isär litegrann, och det kanske inte är så snyggt när det är tre ringar. Glad

If I had only felt how it feels to be yours, I would have known what I've been living for all along.
Svar på tråden Vigselringen klar, men hur matcha?