• mariath

Om vi inte dricker alkohol?

Jag undrar hur man ska göra brudskålen på ett bra sätt om en i brudparet inte dricker alkohol över huvudtaget?

• Svar på tråden Om vi inte dricker alkohol?
  • Chicita

Det är väl inte innehållet i glaset som bestämmer om det blir en bra skål?

Lyxa till det med en fin flädersaft eller någon hemkokt saft om ni kan/ vill. 
    Att blanda saft med kolsyrat vatten gör det lite "lyxigare" och lite champagne-känsla över det hela 

• SandraM

Alkoholfritt kanske? Det är ju som sagt bara en skål...

• L och J

Finns en sjukt god persiko-bubbel på systemet som är alkoholfritt!

jättegott, och roligare än saft kanske?
    men annars e flädersaft och bubbelvatten som Chiquiita skrev, faktisk kanon gott! 
    eller gör en bål?  

• Nephele

Dricker ej alkohol, vi skålade i Peach Pearl (troligtvis den L och J syftar på ovan), bara fått positiva kommentarer om den!

• L och J
    Nephele skrev 2012-09-03 14:05:38 följande:
    Dricker ej alkohol, vi skålade i Peach Pearl (troligtvis den L och J syftar på ovan), bara fått positiva kommentarer om den!
    Japp de e den! fantstiskt god, vi kommer ha den som alternativ till dom som kör :)
  • mariath

Tack så mycket för svarenSkrattande jag tror jag måste till systemet å köpa en provflaska Peach Pearl!

• L och J

Ja gör det! dom har även annat alkoholfritt, prata med personalen eller ta lite olika att testa! lycka till

• Hoffsennanen Tottoplex

Åh jag älskar systemets jordgubbsvin med bubbel! De hade de på min svägerskas bröllop då de valde alkoholfritt mingel innan middagen

• Pertinax

Det där jordgubbsvinet hade min tärna köpt till mig när vi skulle fixa mitt hår. Riktigt gott! Till skålen hade vi hemgjord Rabarbersaft och Billabong Sparkling.

Svar på tråden Om vi inte dricker alkohol?