• morguse

Save the date....vad tycker ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-10 13:48
    Det gick lite fort, jag skulle lägga upp två stycken och fråga om det stör med tjejen i bakgrunden?
  • Svar på tråden Save the date....vad tycker ni?
  • morguse

och här kommer den andra....

• CoolJen

Shoppa bort folket i bakgrunden tycker jag, eller be nån som kan hjälpa dig. Finns många kunniga på familjeliv.

• nattisochjohn

på den första står det save the day? vet inte om det är meningen men det brukar väl vara som på den andra,save the date?=)

• TheD

Rädda dagen? ;) Ändra det på första. Jag skulle ta bort folket i bakgrunden.

• morguse

hehe 
    ska be henne o sudda bort folket eller något...eller kanske ta en annan bild? vilken i stil tyckte ni var bäst? var den första för mycket?
    tycker ni texten på den andra e svår o se? 

• Chicita

Jag tyckte att den första var bäst. (Men ändra till Save the Date som sagt)
    Och defenitivt - ta bort folket i bakgrunden, fokus ska vara på er 

• msE

den första med blommorna andas ju lite mer vintage romantik, den andra lite mer modernt stilrent...
    beror väl lite på hur ni tänkt bröllopet sedan... om ni funderat på tema och så..

• morguse

enda e att jag vill ha grönt som tema...sen vet jag inte mera :P jag skulle behöva en bröllopsplanerarare haha

• Chicita
    morguse skrev 2012-09-10 22:45:16 följande:
    enda e att jag vill ha grönt som tema...sen vet jag inte mera :P jag skulle behöva en bröllopsplanerarare haha
    Om du använder det första kortet så kan du exempelvis plocka upp fjärilarna, kanske en fjäril i buketten.
    Kanske fjärilar som placeringskort

Och kanske den där trädgårdskänslan kan gå igen i dukningen...

Se temat (färg eller annat) som ett hjälpmedel.
    Det ger dig möjlighet att direkt välja bort saker som inte har med ditt tema att göra - så att du inte frestas av att plocka in dom sakerna. 
Svar på tråden Save the date....vad tycker ni?