• Joso79

Varning för The beautiful company!!

Vi har gift oss och vår stora dag var underbar!

Trist bara att företaget som vi beställt min vigselring ifrån totalt misskötte sig och svek oss som kunder på en av dom viktigaste dagarna i vårt liv.

Min blivande man beställde en fantasisk förlovningsring åt mig från The beautiful company. Allt gick bra, han hade ringen i sin hand  4 dagar senare, lagom tills han bjöd mig på en resa och överraskande friade! Allt frid och fröjd.
    När bröllopsdatum var bestämt fick jag välja en ring från samma företag och jag valde en underbar alliansring. Maken valde även sin vigselring från samma företag.. Ringarna beställs i god tid innan bröllopet och makens dyker upp i tid men min vigselring har fortfarande inte kommit

7 dagar innan bröllopet har min vigselring fortfarande inte kommit varpå maken ringer företaget och får veta att "ringen är på väg, den kommer om ca två veckor". Detta är givetvis inte acceptabelt, så min (då) blivande make betalar 700 kr extra för expressleverans av min ring för att den ska hinna fram i itd.

Två dagar innan bröllopet, fortfarande ingen ring. Enligt företaget: ringen är på väg. RIngen dyker inte upp förrän några dagar in på vår bröllopsresa. När vi kommer hem möts vi av en ring som inte ens är färdigtillverkad. Den är nu tillbakaskickad och det enda vi fått är en halvtam ursäkt.

Tur jag hade en förlovningsring som fick fungera som en stand-in på vår stora dag. Min man är jättebesviken på företaget och det återstår att se om jag någonsin får den vigselring vi beställt.

Svar på tråden Varning för The beautiful company!!