Vinterblomma
Skall gifta mig borgligt i dec, är ute efter en enkel bukett ej bunden, med sidenband om stjälkarna. Har ni några förslag på billiga alternativ på blommor?
Skall gifta mig borgligt i dec, är ute efter en enkel bukett ej bunden, med sidenband om stjälkarna. Har ni några förslag på billiga alternativ på blommor?
Hej ! Förstår inte riktigt, vad menar du med ätt du inte vill ha den bunden ? Hur vill du då ha den ? :) hälsningar
rosor är fint på vintern! eller amaryllis, tycker jag
Ett tips på en blomma som är väldigt enkel snygg och billig är nejlika, de är en väldigt underskattad blomma. Jag skulle föreslå en kompakt bukett med enbart nejlikor och så ett fint band runt :) replikerna finns i massa snygga färger och ger ett väldigt snyggt men enkel intryck :)
De är ju en smaka , jag har gjort många buketter till brudar med enbart nejlikor och dem har blivit riktigt snygga , tänkte eftersom hon ville ha nåt mycket enkelt och då amaryllisen inte är så enkel i sitt utseende , men den är riktigt fin
har samma fundering. gifter mig nu första december o vet inte vad ja ska ha i buketten. gärna att den syns väl,, ska ha peach/ljusorange som färgtema så gärna nåt som är färgglat.. ch busigt. ska ha en femtotalsinspirerad klänning.. tips?
Här kommer lite inspiration på lite fina buketter i oranga toner :) För att få ett busigt utseende så skulle jag föreslå lite mer småblommiga blommor och ganska mycket grönt, att man inte gör en perfekt bollformad bukett utan lite friare :)
fina!!!