Lösögonfransar?
Har ni nå tips på nå bra lösögonfransar? Märken??? Helst vill jag ha 3 benta, är dom svårare att fästa än som fransarna som är en hel rad?
Har ni nå tips på nå bra lösögonfransar? Märken??? Helst vill jag ha 3 benta, är dom svårare att fästa än som fransarna som är en hel rad?
3 benta fransar är inte svårare än en hel rad med fransar. Men om du skall sätta dem själv kan du gärna öva lite innan. Ardell och MAC har bra fransar. Välj ett par med äkta hår :)
Jag gjorde en ögonfransförlängning på en salong. Funkade jättebra. Kostade 900 kr, fransarna satt kvar i ca 5 veckor. Blev jättejättefint! :)
Min makeupartist använde Ardell´s fansar..dom tyckte hon bäst om och dom är väldigt prisvärda. Hon rekommenderade också att man inte använder en hel fransrad utan sätter på dom individuella fransarna, samma look men lite mer naturligt - vilket jag absolut håller med om!
Okej det blir väl då att köpa ardell dom som är "lösa" får öva nån vecka innan.. följer det med lim & om de gör det, duger det eller ska jag köpa lim löst?
köp separat lim på kick ardell det är det bästa det som följer med är klibbigt och sliter görna med ett och annat av ditt eget hår ardell lim kostar 65 kr och räcker en evighet blir osynligt & matt då de torkat det som följer med kan ge glansig KANT :)
Är man inte van vid att sätta på lösögonfransar så skulle jag rekommendera att använda trebensfransar eller gå och göra en ögonfransförlängning på salong!
Ardell har väldigt bra lösfransar och även Red Cherry är fina och prisvärda.
Använd INTE det lim som följer med i förpackningen, jag tycker det bästa limmet är DUO-lim som finns att köpa på Kicks.
Lycka till!
Tack för svaren d¨å ska jag bege mig ut i stads djungeln och hitta fransar