hur gör vi
Jag har bollat fram och tillbaka med denna fråga. Min mamma och pappa är skilda. Jag har en god relation till min pappa som nu har träffat en ny. Min mamma har inte accepterat detta utan springer med skvaller hit och dit och vill veta min ståndpunkt i frågan. Pratade med pappa för ett par veckor sen om bröllopet och han sa att han skulle bli ledsen om han inte fick komma och se sin enda dotter vigas. Jag Har dock inte talat om för resterande släkt eftersom jag vet att detta skulle innebära massa skvaller. Jag har inte ens berättat det för min mamma än eftersom att hon bara skulle bli negativ och föra det vidare., Hela grejjen med vårt kommande bröllop är att vi vill bara vara vi 2 på bröllopsdagen och sen åker vi utomlands dagen därpå, Men om jag bjuder pappa och mamma sen får veta att hon inte fick komma kan ju det bli problematiskt. ? Hur gör man i denna fråga, Jag borde ju va glad? Pappa tycker också någonstans att det är dumt att vi inte har en riktig fest efteråt men han har accepterat att det är vi som bestämmer, Vi skall ha en sammankomst i Augusti där vi väljer ut ett par personer från varje släkt som får komma..