Hitta bild på klänning
Hej alla!
Igår var jag för första gången och provade klänning för det kommande bröllopet till försommaren
Av de jag provade vad det en jag fastnade särskilt för (och som inte alls var vad jag hade tänkt mig ), och jag känner att jag skulle vilja hitta en bild på den. De som togs på mig med den på blev inte så bra och man ser inte klänningen i sig så mycket tyvärr. Så jag skulle vilja ha lite hjälp att hitta bild!
Problemet består i att jag inte vet vad modellen heter... Det är dock en Aspera. Eftersom jag inte hittar den på hemsidan så är den från någon äldre kollektion och det hittar jag inte bilder ifrån.
Klänningen var i chiffong, väldigt smala axelband som man kan välja att ha som halterneck eller vanligt. Det fanns två stora blingbling-dekorationer frampå, en strax under bysten och den andra lägre på magen. Vid dessa var det även draperat. Under bysten va det även ett "kikhål" och urringningen var väldigt generös, detta är något som ska åtgärdas ifall det blir denna! Kjolen var i flera lager och det yttersta vad delat mitt fram. Hmm, vad kan jag mer säga för att beskriva den...?
Nu hoppas jag att någon vet precis vilken jag menar och har bild på det!