• Fremm

Kavaj till nio-åring

När vi va och provade ut kläder till min blivande och vår nioårige son så tyckte de inte att sonen skulle ha kavaj utan enbart väst och kravatt. Vi hade tänkt oss att sonen oxå skulle ha kavaj men de sa att de inte hade det till barn.

Jag tänker så här att det kanske inte behövs kavaj på en brudnäbb eller ett barn som är betydligt yngre men vår nioåring är ju lite mitt emellan och kommer vara marskalk och därför vill både vi och han själv ha kavaj så han blir lika dan som far sin...

Vart får man tag i det till ett barn och som inte blir allt för dyrt? Kan ju köpa enbart den och hyra resten... tacksam för tips!! :)

• Svar på tråden Kavaj till nio-åring
  • Chicita

Det finns kavajer på haléns.
    Kan inte länka för det funkar inte från haléns.
    Men om du går in på www.halens.se --> Barn --> Killkläder 128-176 --> Överdelar
    Så finns det minst 2 kavajer där. Någon av dom kanske passar Glad 

• Fremm
    Chicita skrev 2012-09-23 21:18:09 följande:
    Det finns kavajer på haléns.
    Kan inte länka för det funkar inte från haléns.
    Men om du går in på www.halens.se --> Barn --> Killkläder 128-176 --> Överdelar
    Så finns det minst 2 kavajer där. Någon av dom kanske passar Glad
    KANON! Vad skulle man göra utan dig här på bröllopstorget och i sin planering - tusen tack! De va ju perfekta! :)
  • I vått och torrt

jag handlade våra killars kläder här..
    www.festingen.se
    supernöjd med både kvalite och pris

• I vått och torrt

glömde skriva, fick ett helt set för 950 kr, byxa, skjorta, gördel, fluga och kavaj-frack

• Fremm
    I vått och torrt skrev 2012-09-24 17:24:49 följande:
    glömde skriva, fick ett helt set för 950 kr, byxa, skjorta, gördel, fluga och kavaj-frack
    Tack för tipset! :)
Svar på tråden Kavaj till nio-åring