Vad är det för bild?
Vad är det för bild ( bilder då det sitter i rad) då en blond tjej och en kille som pussar henne på kinden som hela tiden dyker upp en halv sekunde eller så när man växlar mellan trådar och så här på BT?
Vad är det för bild ( bilder då det sitter i rad) då en blond tjej och en kille som pussar henne på kinden som hela tiden dyker upp en halv sekunde eller så när man växlar mellan trådar och så här på BT?
Det har jag inte lagt märke till
Jag har inte heller lagt märke till det? Låter märkligt...
Det är nog din webbläsare som buggar lite och visar annonsen som ska vara längst upp på sidan! :)
Den syns tydligen bara när jag kollar på iPaden, för här på datorn dyker den inte upp...ska försöka fånga den på bild..
nä...ser mer ut som en reklambild för en lycklig weekend i Paris eller så...och jag känner inte igen det som något av veckans par..
Hmm kan du ha något program eller annan websida som ligger i bakgrunden på din I-pad och som liksom bryter igenom när du växlar sida här?
Jag bara spånar, har ingen aning om vad problemet kan vara
Visst står det något i överkant på bilden (till vänster) men jag kan inte läsa det...
"photography" ser det ut att stå när jag förstorar upp det på Paddan...
Det verkar vara ett brudpar här på BT? www.brollopstorget.se/Brudpar/moastefan/
Vad konstigt dock att bilden dyker upp sådär...
Minst sagt konstigt..
Är det ingen annan som har en Padda (2:an om det spelar någon roll) och som också får upp bilden?
Kan berätta att nu har bilden som dök upp hela tiden försvunnit igen
Hade också en bild på ett par, fast inte samma, som flaxade på min surfplatta.. Även min spökbild är dock borta nu och jag vet inte varför jag skriver denna värdeskapande info men jag är hemma och vabbar så jag har lite för mkt tid över.
Ha en trevlig dag alla brudar!