Hur skulle du gjort?
Jag har hittat en vigselring jag verkligen skulle vilja ha MEN här kommer mitt problem...
Är idag överviktig med ca 30kg som jag verkligen mår dåligt över och vill verkligen gå ner tills dagen D-kommer. Har lyckats en gång tidigare med Cambridge men av olika anledningar gick jag upp allt jag lyckades gå ner.
Min förlovnings ring kan jag inte ha på mig pga den är för liten, har förstorat den en gång med en halv storlek (gick och töja ut den) och den passa mig ända tills jag la på mig ytterligare några kilon.
Ringen jag verkligen skulle vilja ha kostar 10298kr minus 25% rabatt och sen har jag guld jag tänkt sälja. Så priset jag egentligen skulle betala för ringen är ca 5700. Det finns EN på lagret som är i samma storlek som min förlovningsring som kommer passa igen när jag gått ner i vikt. Ringen finns inte på företagets hemsida så känns som den kommer utgå från sortimentet, visst kommer kanske liknande men vem vet...
Sambon bad mig vänta med att köpa ringen och likaså säljaren i butiken. Men jag kan inte sluta tänka på det.
Så nu undrar jag hur DU hade gjort?