• Lus

Frisör till bruduppsättning östermalm/city

Hej!

Jag skulle behöva tips på en bra och prisvärd frisör för bruduppsättning någonstans i området östermalm/city. Tyvärr går jag sällan till frisörerna här, haha, (för dyra) men jag tänker att på själva bröllopsdagen kanske det är skönt att inte släpa sig över halva stan med alla prylar.

Om någon har gjort sin frisyr i närheten och det blev bra så hojta gärna:) Mitt hår är vanligtvis en katastrof (platt, långt och livlöst). Behöver någon duktig att ta hand om det ;)

• Svar på tråden Frisör till bruduppsättning östermalm/city
  • missfroggy

Jag kan rekommdera Mats Gillberg på Mats Hårkonst på skeppargatan 24 på Östermalm. Gick dit när jag var brud nu i augusti och min syster gick också dit när hon gifte sig i 2004. Han jobbar ihop med en makeup artist som kommer och sminkar i salongen om du vill det.

Han är duktig så jag var väldigt nöjd på min stora dag.

Du hittar honom på www.tid.se

• tiger

Jag kan rekommendera Rezze & Kompani, Frisör Telefon: 08-611 95 20 Postadress Artillerigatan 30 114 51 Stockholm Han gjorde min systers bröllopsfrisyr samt min och vår mammas, min mamma är även stamkund hos honom vanligtvis. Själv klipper jag mig hos Maria på salong Whhy Karlavägen 1 08-611 54 54 Hon är riktigt duktig.

• tiger

Förtydligande, han gjorde min och mammas festfrisyrer när min syster gifte sig.

• MrsButterfly

Rekommenderar Janne på salong Kontrast! Birgerjarlsgatan i närheten av "svampen" Han gjorde mitt hår för två veckor sen, se bild i bildtråden på brudfrisyrer :)

• Nessie

Rezze är super! Rekommenderar den salongen med! =) 

Svar på tråden Frisör till bruduppsättning östermalm/city