• Victoria F

Alaska guld på Mobilia i Malmö

Hej,

vi behöver få lite jobb gjort med våra ringar inför vigseln, storleksförändring, putsning och gravering. Fick ett bra pris (tror jag Glad ) när jag frågade Alaska guld via mail vad det skulle kosta.
    Jag skickade ut många förfrågningar samtidigt till olika butiker/guldsmeder, har aldrig handlat på Alaska guld eller ens varit i butiken, så jag undrar om någon har erfarenheter att dela med sig av? Pålitliga, serviceminded? Man vill ju känna sig trygg när man lämnar ifrån sig så pass viktiga saker.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Alaska guld på Mobilia i Malmö
  • yavanna81

Vi köpte våra ringar där och är jättenöjda. Priserna var bra, bland de bästa vi hittade i Malmö och vi var runt en del. Vi utgick från en ring i butiken men gjorde en hel del ändringar (storlek, typ av guld, dekorationsdetaljer från andra ringar osv). Jag blev nästan lite orolig att det skulle bli fel för vi ändrade så mycket från orginalet, men det var inga problem, ringarna var precis som vi beställde dem. De levererade på utsatt tid. Jag tyckte de var serviceminded och duktiga på sitt jobb.

• missmalin

Jag har också bara hört positivt om dom.

Hoppas att det blir bra !

Svar på tråden Alaska guld på Mobilia i Malmö