• smulan8118

Brudfrisör till kort hår

Det finns ju säkerligen massor trådar med brudfrisyrer, men det är i stort sett bara för långt hår.

Jag har en kort page och söker lite inspiration. Det måste väl finnas någon mer än jag som har kort hår och inte har tänkt att ha löshår? =)

Hoppas! 

• Svar på tråden Brudfrisör till kort hår
  • LillaC

Jag har kort page med kort lugg och ville inte heller ha löshår. Såhär såg jag ut när vi gifte oss:

• smulan8118

=) Jag har faktiskt redan din frisyr i min inspirationslista...=D Så fin!
    Jag har också kort lugg... 

Tänkte att ngn mer borde ha kort hår. 

• johbeh

Jag har också page och tänkte spara så gott det går till juni. Tur jag har väldigt snabbväxande hår :)

Tyckte bild 4 liknade det som jag önskar mig :)

• LillaC

Haha, dåså . Jag tyckte själv att det var jättesvårt att hitta inspiration till kortare hår. Det slutade med att jag gav min frisör (som jag litar på och alltid går till) fria händer. Tyvärr tycks jag ha slängt de inspirationsbilder jag faktiskt hittade. Hoppas att det trillar in massor med tips här nu då!

• Principisessan
    LillaC skrev 2012-10-04 19:16:59 följande:
    Jag har kort page med kort lugg och ville inte heller ha löshår. Såhär såg jag ut när vi gifte oss:

gud vad snygg du var i håret! (försöker stå emot impulsen att klippa av luggen igen) 
  • LillaC

Åh tack majjja! Haha, ja jag gillar min lugg men det är klart att man får ju lite fler valmöjligheter om den är jämnlång med övriga håret.

• Alyllyra

Underbar tråd! Fast jag har ännu kortare hår... Typ 1 cm i nacken men lång lugg. Så nu funderar jag på om jag ska spara eller behålla och försöka hitta nån kul frisyr

• smulan8118

Ja jättefina bilder men jag har också kortare hår än så... 
    Hoppas det dyker upp fler bilder. =) 

Svar på tråden Brudfrisör till kort hår