• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hjälp mig välj ring!!!!!
  • karamell

Nu ska alla 3 bilder finnas med, visste inte riktigt hur man skulle göra.... =)

• TheD

Det är alltid svårt med ringar på bilder tycker jag. Men inte den tredje bilden då jag inte är förtjust i att blanda färg på samma finger ;) Jag gillar mycket bling så helt naturligt skulle jag säga den med 20 stenar för den känns lite mer stilren. Men det är helt oviktigt vad jag och andra tycker då ringen ska sitt på ditt finger :)

• MarieTherese05
    karamell skrev 2012-10-07 11:27:16 följande:

Hejsan! 

Jag lade en röst på denna kombinationen. 

Ett litet tips om du ej själv kan välja, låt din blivande göra det.

Min blivande frågade mig om han skulle välja vigselringen eller om jag själv ville göra det & nu har jag tre stycken som jag tycker om fast jag vet vilken jag vill ha, så han kommer att välja en ring & så får jag se den när vi står i kyrkan & jag säger JA.

Men som sagt du ska ju känna att det känns bra, det är viktigast för din del.
    Lycka till 
  • karamell

STORT TACK för era tips och svar!
    Håller med dig TheD att det kanske inte är så snyggt att blanda 2 olika färger på olika fingrar.
    Saken är den att den med 20 små diamanter har jag redan köpt (fick den mkt billig till slut pga. tokrea så det skulle inte göra något ekonomiskt om jag köpte en till) 
    MarieTherese: Bra idé´, jag ska höra med honom vilken han tycker är snyggast! Vad spännande för dig att få den överaskningen vid kyrkan :D

Svar på tråden Hjälp mig välj ring!!!!!