Dj eller orkester/band i Göteborg sökes
Jag gifter mig också i gbg-området. Kan man gå på vad som skrivs om band här på bröllopstorget?
Jag gifter mig också i gbg-området. Kan man gå på vad som skrivs om band här på bröllopstorget?
Har ändå fått bra tips här, sen får man väl söka vidare och se vad andra säger om bandena. Jag är glad att jag hittat bröllopstorget, känns ju inte mindre tillförlitligt än "blocket" som någon nämnde här ovan.
Jag och min blivande var på midsommarbröllop i helgen och jag vet inte hur stort intresset är bland er andra att höra särskilt mycket om det men jag vill ändå kommentera något som är relaterat till musiken.
Bandet på detta bröllopet var inget vidare. Det verkade mest som om de spelade för sin egen skull och lyssnade inte alls in vad som vi som gäster verkade tycka vara bra. De körde något slags "afterski-race" från början till slut trots att jag vet att brudparet specifikt ville ha mer blandad musik som skulle passa så många som möjligt. Kontentan blev att nästan ingen var uppe och dansade och det hade troligen blivit en bättre fest om de bara hade kört musik från spotify eller så.
Om jag inte har förstått det tidigare så förstår jag verkligen nu vikten av att hitta ett BRA band till bröllopet, så se alla till att göra en noggrann research innan ni väljer ert band - det är A och O.
Jag väljer att inte gå ut med vad bandet heter då det inte känns schysst mot någon att göra så, och alla kanske inte uppfattade det som vi gjorde det. Men jag utgår ifrån att de flesta inte gillade vad de hörde eller deras jargong vilket den dåliga uppslutningen på dansgolvet kanske var ett bevis för.