Hjälp med löfte
Sitter här och försöker komma fram till något bra att skriva men.... Jag är kreativ men inte så duktig på att formulera mig skriftligt.
Någon som är bättre än mig som har lust att hjälp samt vara lite bollplank med idéer?
Sitter här och försöker komma fram till något bra att skriva men.... Jag är kreativ men inte så duktig på att formulera mig skriftligt.
Någon som är bättre än mig som har lust att hjälp samt vara lite bollplank med idéer?
Jag hade också svårt med löftena.. Men när jag väl kom på idén så kändes det så självklart.
Jag valde att fokusera löftena kring hur det känns att älska honom, och jag skippade de klyshiga klyschorna som "att älska dig känns som ett sommarregn - lätt och magiskt", utan berättade hur det känns i min kropp. Vilka kroppsdelar som påverkas och hur och så skrev jag om hur jag önskar och vill att det ska fortsätta.
För mig blev det mer äkta på så vis och det är väldigt mycket jag.
Det är svårt att hjälpa andra med sina löften, för ingen annan än du vet ju hur kärleken gör med dig
Jag fick hjälp med mitt löfte här på BT innan vårt bröllop www.brollopstorget.se/Forum-7-101/m4220260.html
och så´här blev det till slut www.brollopstorget.se/Forum-8-114/m4081885.html
Det kanske kan vara till någon hjälp eller inspiration?