Romantiska tips Rhodos
Vi åker till Rhodos Faliraki/Kalithea dagen efter vigseln. Ge mig tips på vad man kan göra ? Vi bor på ett hotell som ligger på en strand;)
Vi åker till Rhodos Faliraki/Kalithea dagen efter vigseln. Ge mig tips på vad man kan göra ? Vi bor på ett hotell som ligger på en strand;)
Oj, vi hade så himla bra på vårt hotell att vi aldrig åkte någonstans
Men resebyrån hade massa utflykter man kunde delta i om man ville, och vissa var såna där "ät middag hos en grekisk familj" osv.
Och det hade vi tänkt nappat på, men det krockade med god mat i restaurangen den kvällen så vi hoppade över det
Vi kommer ha 1 buffe restaurang och 5 andra som ingår i programmet. helt underbart;)
Kolla in =)
www.apollo.se/se/vart-vill-du-resa/europa/gre...
Kolla in =)
Mysigt... Vi ska ju bo på ett hotell som blir klart i maj nästa år. Men om det är så att dem slutar bygga så kommer Apollo fixa ett annat hotell för samma prisklass:)
Aha ja ja kikade in 2 olika hotell men vi tyckte Alila var bättre=)
ojj då va de kanon =) hahah
Vi ville ha en privat pool, och inte bara "swim out" där man har egen utgång mot den allmäna poolen.
Så det här var ett av väldigt få hotell som erbjöd det.
Låter ju fantastiskt. Vi hade också kunna fått privat pool men vi nöjer oss med havsutsikt. Kollade i dag och det hotellet vi bokar är i stort sett fullbokat=) Lyx oss som bokade då vi gjorde de=)
Min mor lär bli sååå avundsjuk hon älskar grekisk mat =)