• bordsduk

Sista kilona, decemberbrudar!

Hej alla blivande brudar!

Vi gifter oss om två månader dvs. d. 15/12 och jag känner att jag fortfarande har några kilon att bli av med. Tänkte skapa denna tråd så att vi kan hjälpas åt och komma med tips, idéer och glada tillrop!
    Jag väger idag in mig på 69,3 målet är 6 kg, dvs under 64 kg till den stora dagen!

Vilka hänger på? :)

• Svar på tråden Sista kilona, decemberbrudar!
  • zoooda

har bara 6 veckor kvar så känns rätt kört.. vill ner 5 kilo iaf... hade tänkt köra en  modifast-kur..

• bordsduk

Zoooda: Modifast har jag inte så mycket erfarenhet av. Testade därmot Camebridge för några år sedan och tappade 3 kg på en vecka, så 5 kg på 6 veckor tror jag inte är omöjligt om du verkligen ger dig f*n på det {#emotions_dlg.djavulsk}.

Min tanke är 3 km promenad varje morgon fram till bröllopet, samt dra ner på kolhydrater och försöka mig på att komma igång på gymmet..

När gifter ni er?

• zoooda

1a dec.... modifast är bra och goda... gymmet har jag gett upp tanken på.. för mkt med allt panerande så tiden finns inte helt enkelt.. tyvärr..  den goda tanken finns där men inte orken.. men ska from sista oktober o 2 veckor frammåt köra modifast.. får se.. tidigare gånger har det funkat rätt bra..
    men har ingen direkt panik, men klänningen skulle inte må dåligt av 3-5 kilo ;) 

Svar på tråden Sista kilona, decemberbrudar!