• Sandra801

Världens bästa musiker!

Den 25/8-12 gifte vi oss och det var den lyckligate dagen i vårt liv!!! Både jag och min man hade väldigt svårt att finna bra musiker då vi är mycket kräsna båda två men tillsist fick vi tag i en kille som heter Michael Abrahamsson. Han är jätte trevlig och tillmötesgående och vilken röst, vilken sång och tolkning av de låtar vi valt. säger bara wow och rekommenderar han starkt till alla blivande brudpar!!!!!gå in på www.michaelabrahamsson.com/ och lyssna.
    mvh sadra och johan persson

• Svar på tråden Världens bästa musiker!
  • Chicita

Oj, har han blivit världsbäst nu också Förvånad

Lovorden haglar om denne musiker och hans heldagskoncept.
    För mig får det motsatt effekt tyvärr och jag skulle inte ha hyrt in honom om han så var den siste musikern i världen.
    När något låter för bra, så är det oftast det enligt min erfarenhet.

Men det är ju bra att folk är nöjda i alla fall 

• Aniara4

Tänker precis som Chicita, jag är väl en gammal cyniker, men när det med jämna mellanrum dyker upp en massa inlägg som i exalterade ordalag hyllar en och samma musiker (märkligt nog är det aldrig någon annan musiker som hyllas på samma sätt) blir jag misstänksam. Och väldigt osugen på att anlita honom.

• Chicita

Ja speciellt när det är nyregistrerade personer som "delar med sig" av sina oooootrooooooligt bra erfarenheter.

• Jenny121212

Speciellt när man sett Michael misslyckas med att komma vidare i idol 3! år i rad...

• Chicita
    Jenny121212 skrev 2012-10-15 21:39:22 följande:
    Speciellt när man sett Michael misslyckas med att komma vidare i idol 3! år i rad...
    Det var värst... Hade jag ingen aning om. I och för sig så kollar jag inte på Idol heller så det är väl antagligen därför Flört
    Det känns mest överreklamerat som sagt.
    Och jag undrar hur lång tid det kommer ta innan det börjar bita honom i hans ärade bakdel.
    All reklam är inte bra reklam. Hur välljudande den än är... 
  • Tokig

Det som gör mig mest ledsen med såna här troll (ja, jag sa det) är att man inte vågar lovorda eller tipsa om de som faktiskt man egentligen vill tipsa om. Alla de fantastiska som till exempel hjälpte oss under vår dag.

Sån här fejkreklam förstör detta formumet så att man inte vill säga nåt gott om verkligen bra band/fotografer/florister/etc etc etc... risken finns att allt tas som fejk och att det slår bakåt mot duktiga företagare.

USCH OCH FY... SKÄRPNING!!!!

Svar på tråden Världens bästa musiker!