• smulan8118

Vad ska jag ha, kan man ha båda?

Heej!

Jag är väl typ världens veligaste människa känns det som...

Jag vill gärna ha något slags diadem, men lika gärna vill jag ha blommor/blomma i håret.
    Kan man ha båda? =/ Jag har kort hår, en kort page... 

Tänker mig ett lite mindre diadem, max 2 cm. Och blomman, så där lite vid örat på sidan...

en kombination av dessa....

• Svar på tråden Vad ska jag ha, kan man ha båda?
  • smulan8118

ähm... ett diadem med bling bling och blomma blir nog svårt. Jag har letat...massor.

• daniiel

Jahopp.. då får du väl helt enkelt göra ett eget eller använda ett diadem + en blomma med hårspänne. Det borde väl gå alldeles utmärkt och blir nog fint om blomman matchar diademet :)

• daniiel

Dom här kanske inte exakt du tänkt dig, men ja.. förslag bara.

www.etsy.com/listing/96908127/crystal-bridal-headband-rhinestone&ga_search_query=bridal+headband+crystal+flower&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_page=1&ga_search_type=all&ga_facet=bridal+headband+crystal+flower
    www.etsy.com/listing/95659607/bridal-flower-headband-bridal-flower&ga_search_query=bridal+headband+crystal+flower&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_page=1&ga_search_type=all&ga_facet=bridal+headband+crystal+flower
    www.etsy.com/listing/108309577/summer-swarovski-crystal-bridal-headband&ga_search_query=bridal+headband+crystal+flower&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_page=2&ga_search_type=all&ga_facet=bridal+headband+crystal+flower
    www.etsy.com/listing/95563006/marissa-couture-headpiececrystal-bridal&ga_search_query=bridal+headband+crystal+flower&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_page=3&ga_search_type=all&ga_facet=bridal+headband+crystal+flower
    www.etsy.com/listing/100355986/bridal-crystal-ribbon-headband-crystal&ga_search_query=bridal+headband+crystal+flower&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_page=3&ga_search_type=all&ga_facet=bridal+headband+crystal+flower
    www.etsy.com/listing/22910826/crystal-flower-bridal-asymmetrical&ga_search_query=bridal+headband+crystal+flower&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_page=5&ga_search_type=all&ga_facet=bridal+headband+crystal+flower
    www.etsy.com/listing/112187705/akina-garland-of-sparkle-and-pearl&sref=sr_904ab821a279d3e696c6ec6526c4db0764d8eaf0b80fc1992f28d0c3eaa63ad6_1350344417_14386799_bridal_headband&ga_search_query=bridal+headband+crystal+flower&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_page=6&ga_search_type=all
    www.etsy.com/listing/110845042/romantic-crystal-bead-pearls-bridal&ga_search_query=bridal+headband+crystal+flower&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_page=6&ga_search_type=all&ga_facet=bridal+headband+crystal+flower
    www.etsy.com/listing/90913612/vintage-inspired-bridal-headband-tiara&ga_search_query=bridal+headband+crystal+flower&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_page=6&ga_search_type=all&ga_facet=bridal+headband+crystal+flower
    www.etsy.com/listing/98552874/rhinestone-headband-satin-flower&ga_search_query=bridal+headband+crystal+flower&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_page=8&ga_search_type=all&ga_facet=bridal+headband+crystal+flower
    www.etsy.com/listing/107744898/clear-crystal-rhinestone-leaves-with&ga_search_query=bridal+headband+rhinestone+and+flower&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_search_type=all&ga_facet=bridal+headband+rhinestone+and+flower
    www.etsy.com/listing/93970222/bridal-rhinestone-flower-headband&ga_search_query=bridal+headband+rhinestone+and+flower&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_page=2&ga_search_type=all&ga_facet=bridal+headband+rhinestone+and+flower
    www.etsy.com/listing/109834581/bridal-rhinestone-headband-zarah-bridal&ga_search_query=bridal+headband+rhinestone+and+flower&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_page=3&ga_search_type=all&ga_facet=bridal+headband+rhinestone+and+flower
    www.etsy.com/listing/101593709/vintage-inspired-floral-pearl-rhinestone&ga_search_query=bridal+headband+rhinestone+and+flower&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_page=4&ga_search_type=all&ga_facet=bridal+headband+rhinestone+and+flower

• CoG

Blommor i tyg borde finnas att sätta fast på ett blingbling diadem och se hur det blir.

• smulan8118

Jo, får nog bli någon tygblomma att sätta dit. Jag har guldsmycken och det är helt omöjligt nästan att hitta sådana diadem i guld. =/

Svar på tråden Vad ska jag ha, kan man ha båda?