• elin82

Tips på frisör/sminkös i sthlm som även kan åka ut till kund? (1 timme från sthlm)

Hej
    Jag försöker hitta någon frisör/sminkös som kan tänka sig att göra frisyren och sminket på själva bröllopsplatsen. 7 mil från Stockholm.

Har någon tips ?

Skulle även vara intresserad av att ha tex en frisyr kombinerat med inbakade flätor och något fint spänne i håret. Har ni något tips på någon frisör som är bra på detta ?

• Svar på tråden Tips på frisör/sminkös i sthlm som även kan åka ut till kund? (1 timme från sthlm)
  • kaladesign i Sälen

Hej!

Jag driver Kala design Smycken och Håruppsättningar.
    Läser att du vill ha inbakade flätor, det är min passion!
    Kika gärna in på min hemsida för att se i min portfolie,

www.kaladesign.org

Hoppas att vi ses, så jag kan få uppfylla dina drömmar!
    Med Vänlig Hälsning
    Maria

• imdelicate

När jag gifte mig blev jag sminkad och fick håret fixat av Ulrika Gedin (www.thegedinstudio.se). Jag är supernöjd verkligen. Hon fixade även mina två tärnor och min mamma. 

Bilderna är tagna av vår underbara fotograf Jane (&) Haglund Photogragpy, www.janehaglund.se
  • Godis
    imdelicate skrev 2012-11-03 17:11:57 följande:
    När jag gifte mig blev jag sminkad och fick håret fixat av Ulrika Gedin (www.thegedinstudio.se). Jag är supernöjd verkligen. Hon fixade även mina två tärnor och min mamma. 
    Bilderna är tagna av vår underbara fotograf Jane (&) Haglund Photogragpy, www.janehaglund.se
    Fina bilder! Hur satte hon upp ditt hår? Svårt kanske att veta men jag frågar så dör jag inte nyfiken iaf
  • imdelicate

Hm, jaa hur ska jag förklara :) Hon lockade hela mitt hår med en plattång och sedan började hon sätta upp håret bit för bit på med öglor i nacken som hon byggde på, om du förstår? Här är några fler bilder, så kanske du får en idé :)

Jane (&) Haglund Photography, www.janehaglund.se
Svar på tråden Tips på frisör/sminkös i sthlm som även kan åka ut till kund? (1 timme från sthlm)