• LyckligaBruden

Dessa rosa skor till min vita klänning men...

Hej!

Har letat som en galning efter ett par skor i typ gammelrosa med inte för hög klack och hittade till slut dessa från ligh in the box (nån som handlat där förresten?)

Vad tycks?

Jag tycker de är jättefina. Men så kom jag på... Vet inte än vad m2b ska ha för färg på slips eller om det blir fluga. Det lutar åt vinrött mest vilken är en av färgerna i temat, den andra är då gammelrosa (och guld men det ska bara vara lite detaljer vid dukningen)

Blir det förvirrande rent färgmässigt om han har vinrött och jag gammelrosa? Även om båda är med i temat? Har hittat en supersöt handväska också i gammelrosa som skulle passa perfekt. Tyvärr på tax-freen på Birka Paradise haha och jag köpte den inte men vi ska nog pallra oss iväg igen innan vi gifter oss och hoppas den finns kvar...

Så, vad tror ni?
  • Svar på tråden Dessa rosa skor till min vita klänning men...
  • FrökenMäkelä

Jättesöta skor!

Tycker inte ni båda behöver ha samma från färgtemat.

• sollan

Så fina skor, jag hade ochså skor i ung den färgen. Dock ballerina (klarar tyvärr inte klackar)

Tycker absolut att ni kan ha olika av temafärgerna.

Allt knyts ju ändå ihopa av helheten =)

Fru Olsson sedan 120414 <3
  • daniiel

Väldigt söta skor :) Jag vet att de som beställt från LITB brukar vara väldigt nöjda, men jag vet dock inte om någon av dom beställt skor.

Och jag tycker inte att ni måste matcha exakt i samma färger. Om båda färgerna finns med i färgtemat, så knyts det ju ihop färgmässigt ändå. Ni är ju trots allt bruden och brudgummen, så det kommer nog synas att ni hör ihop ändå ;P

• msE

Jag tror de blir jättebra o blanda, som övriga sagt så ser man nog att ni hör ihop ändå Skrattande

Ska du ha brudbukett och coursage i rosa och vinrött så binder ni ju ihopa det ytterligare.

• Magenta

Jag har köpt skor från LITB och var supernöjd. Sen att jag inte kan gå i så höga klackar som jag optimistiskt köpte är elt och hållet mitt fel dock så kommer inte använda dem.

Och jag håller med de övriga att inte måste ni matca eller! Jga tror fok förstår att ni hör ihop ändå

Svar på tråden Dessa rosa skor till min vita klänning men...