Ingen uppdatering
Har BT problem med sidan eller? För det står "Obesvarad" på alla trådar den senaste dygnet...fast man ser att dom har fått svar på fälltet bredvid
Har BT problem med sidan eller? För det står "Obesvarad" på alla trådar den senaste dygnet...fast man ser att dom har fått svar på fälltet bredvid
Jag har också sett det, men tänkte att det kanske var bara för mig som det spökade. Väldigt konstigt.
Nä...inte bara hos mig heller då tydligen. Och trots ditt svar står det "Senast: Obesvarat"...
Det är samma för mig med!
det är samma för mig o jag kan heller inte uppdatera en tråd jag har startat... i TS så är mitt namn svart o bilden borta o uppdatera-knappen finns inte kvar...jättekonstigt!
samma här, trodde det var min dator eller internet-uppkoppling som dummade sig....Skit trist..
Trådarna på "Senaste inläggen"-sidan har väl inte byt plats på hela dagen eller ha vi bara diskuterat samma trådar?
Någon forumvärd får göra som man annars gör när tex digitalboxen eller mobilen låser sig..dra ur/stäng av strömmen, räkna till 20 och sätt i/slå på igen
*testar*
-Nä, trådarna ligger kvar på samma plats fast man just skrivit.
Inte konstigt att det känns heldött i forumet....