• 130713

    Hjälp!! Ide torka!! Vill ha en rolig annorlunda inbjudan!!!

    Då var de alltså dags. Nu har vi bestämt oss för att gifta oss. Efter snart 12 år tillsammans, 3 barn och allt annars som hör till.. Till sommaren ör de alltså dags att i gå i äktenskap :) haha. Vi kommer att gifta oss borgligt. Förmodligen vid mina svärföräldrars strand. Sedan ha festen utomhus i deras trädgård.. Nu till de jag EHLVER hjälp med. Vill få ihop en rolig inbjudan. Annorlunda? Hur? Hur tusan ska jag få ihop detta? Någon här som är duktig på detta? Behöver verkligen hjälp. Festen kommer som sagt ske i en trädgård, inga barn med på festen, middag ej bestämt hur el vad, klädsel valfritt (gärna barfota), kläder efter väder då vi kommer vara utomhus. NÅGON SOM HAR NÅGRA TIPS OCH IDÉER PÅ NÅGOT SKOJ !? Snälla hjälp!!! Massa kramar

  • Svar på tråden Hjälp!! Ide torka!! Vill ha en rolig annorlunda inbjudan!!!
  • daniiel

    Jag tycker den här inbjudan är väldigt rolig och gullig :)



     


    Annars kan ni kanske göra flaskpost



     


    Eller chokladkakor?




     


    Kanske ett pussel?



     


    Eller ett korsord?



  • VictoriaE

    Den forsta Daniiel la in ar ju helt underbar! Onskar nastan nu att jag hade sett den innan (vara inbjudan ska ut nu i helgen, sa for sent att byta nu)

  • msE

    Flip flop inbjudan kanske?? för en lite mer informell strandvigsel.. man kan ju om man nu inte ha så många gäster ge en lite välkomstkasse me ett par riktiga flipflop o typ programmet för dagen :)

  • daniiel
    VictoriaE skrev 2012-10-31 21:34:39 följande:
    Den forsta Daniiel la in ar ju helt underbar! Onskar nastan nu att jag hade sett den innan (vara inbjudan ska ut nu i helgen, sa for sent att byta nu)
    Ja, men samma här.. jag såg den första gången för typ 6 månader sedan.. och vi gifte oss för ett år sedan :P haha Typiskt! Nåja..
  • msE

    HAHA  här är svarskortet på den inbjudan ;)

  • daniiel
    msE skrev 2012-10-31 22:35:50 följande:
    HAHA  här är svarskortet på den inbjudan ;)

    Japp, la inte in den bilden, men även den är hur härlig som helst :)
  • msE

    deras ledsna min.. hur kan man liksom tacka nej till en sådan inbjudan?? denna idé ska ner i min inspirationsmapp iaf..

Svar på tråden Hjälp!! Ide torka!! Vill ha en rolig annorlunda inbjudan!!!