• Sanna84

Hår och make i Dalarna?

Är det någon som kan rekomendera någon riktigt duktig frisör och "make up artist" i området Leksand, Rättvik, Tällberg? Jag gifter mig där i sommar men har dålig koll på utbudet av frisörer m.m. Tack på förhand!

• Svar på tråden Hår och make i Dalarna?
  • Vicke01

Kan tyvärr inte hjälpa dig, men måste tacka för att du fick mig att le Jag läste "make" i rubriken på svenska och då lät det som att du letade efter både frisör och äkta man

• CoG

Jag läste det också som make, men man förstår ju sammanhanget direkt efter.
    Jag har läst liknande rubriker tidigare och det är alltid lika kul med tjejerna här inne som både söker klänning och make eller hår och make.

Vem vet, de som planerar bröllop här inne kanske kan tipsa som lämpliga karlar som passar bra att gifta sig med?

Men jag hoppas att du får hjälp här inne ;)

Vicke01 skrev 2012-11-01 14:47:00 följande:
    Kan tyvärr inte hjälpa dig, men måste tacka för att du fick mig att le Jag läste "make" i rubriken på svenska och då lät det som att du letade efter både frisör och äkta man
  • maxmamma

Lindas Klippoteket i rättvik är superduktga på kiippning o sminkning tycker jag iaf, min dotter klipper sig där o jag har även ´vänner som klippt o sminkat sig där o de har blivit jättefina

• Ekinaj

Precis det har behover jag ocksa veta. Vi gifter oss i Leksand i borjan av januari och jag har inte bott i Dalarna pa 10 ar och aldrig i Leksand. Sa nagra fler forslag vore toppen! : ) 

• Sanna84

Tack för tips! Jag kommer kolla upp de två som har nämnts i tråden. Hår och make - hehe, det gick nog lite snabbt för mig när jag skrev rubriken, tänkte inte på att det kan tolkas på olika sätt

• Fjällen2010

Vet inte om du redan hittat någon... jag kommer gifta mig i Tällberg i början på februari och har bokat in mig hos Eva på Studiio Mic´s. 

Svar på tråden Hår och make i Dalarna?