• cappicio

tips på vart man köper "billiga" ringar

Undrar om det finns någon som kan ge tips på vart man kan köpa vigselringar under 4000kr.
    Den ska vara 3,5mm bred

Har läst på flera ställen att man köpt ringar för under 2000kr
    Jag tycker jag har letat o letat men hittar inget i den prisklassen.
    Den ring jag har hittat kostar ca 6800kr o den är inte så märkvärdig.

Bor i Hälsingland så här finns tyvärr inte samma utbud som i de större städerna.

• Svar på tråden tips på vart man köper "billiga" ringar
  • maxmamma

Ah äntligen en Hälsingebo!

Har själv bott i hälsingland men flyttat till Dalarna. Kolla på Jempguld:se eller nått de kanske har nått i den prisklass du söker efter??

• cappicio

den ring som jag vill ha är schalins 203-3,59.5 0,09ct men det får tusan inte att beställa den på nätet någonstans, är en som ser ut som den jag vill ha.
    Får kolla igenom om jag hittar något som motsvarar den.
    Den passar utmärkt med min förlovningsring...
    Tur att det är ett tag kvar till dagen med stort B

• Boringbrick

Någon som har erfarenhet av www.chanti.se? Fanns hyfsat billiga ringar, frågan är bara om de är seriösa.

• sanna88

Fråga om den kan tillverkas i 14karat, våra förlovningsringar är i de och prisskillnaden är jätte stor, var å tittade på vigselring igår och i 18karat skulle den gå på ca 8500kr men i 14karat kommer den gå på ca 4000! =)

Men då är de med en diamat oxå, bara släta ringen utan diamant och "smycke" kostar 2200kr på svedbergsguld =)

• AnnSofieS

Jag köpte min på pantbank sveriges näthandeln. Ringen kostade 550 kr med frakten.

Svar på tråden tips på vart man köper "billiga" ringar