Skoproblem
Egentligen är det inte alls ett problem. Jag älskar skor och anser att man inte kan ha för många skor
Jag trodde att jag hade bestämt vilka jag ska ha men velar nu mellan flera par som dyker upp i hjärnan när jag tänker på klädseln. Och jag tycker det är kul att veta vad andra tycker så därför frågar jag er.
Jag hade från början tänkt de som är närmast klänningen på bild. En nackdel är att de är fruktansvärt obekväma och jag kommer bara kunna ha dem i kyrkan och kanske gå de 100 metrarna till middagsstället. De passar mina smycken som består av Laila Bagges dödskallehalsband i strass och liknande armband.
Sedan kom jag att tänka på de klarröda som faktiskt passar riktigt bra till klänningen. Det blir ett snyggt bryt till den lila pastellen. De är dessutom jättesköna och jag har haft de på flera fester utan problem. De kan ju få stå för "något gammalt"
De andra skorna har jag funderat på emellanåt bara för att de är snygga och sköna.
Vad tycker ni? De första i kyrkan och byta till de röda eller några av de andra? Tackar på förhand för era åsikter och önskar trevlig helg