Tyck till om mitt löfte
"På grund av dig, skrattar jag, ler jag, och jag vågar drömma.Du har hjälpt mig släppa det förflutna, och att omfamna framtiden.
- Jag lovar att vara den bästa hustrun möjligt.
- Jag lovar att låta dig få hustrufri tid att fiska eller umgås med killar eller liknande.
- Jag lovar att ta hand om dig när du är sjuk, men ändå tvinga dig att gå till jobbet om du fejkar.
- Jag lovar att låta dig få se dina program på tv:n, men bara om du inte somnar 15 minuter in i dom.
- Jag lovar att försöka komma upp efter första snoozen om jag ska upp tidigare än dig.
- Jag lovar att inte lägga mina saker överallt och att inte ta ett nytt glas varje gång jag är törstig.
J, ser jag fram med stor glädje att spendera resten av mitt liv med dig. Jag lovar att jag alltid kommer att vårda bandet som binder oss samman och älska dig mer för varje dag än jag gjorde dagen innan. Jag kommer att lita på dig och respekterar dig, jag lovar jag kommer att skratta åt alla dina skämt och gråta med dig när saker inte är så roliga. Jag lovar att älska dig troget genom goda tider och dåliga, oavsett de hinder vi kan möta tillsammans. Idag ger jag dig min hand, mitt hjärta, och all min kärlek. Jag kommer alltid finnas där för dig och att älska dig, från denna dag framåt så länge som vi båda ska leva. Jag älskar dig."
Eg. skulle jag vilja få in mer humoristiska saker att säga men är kass på att formulera mig skriftligt. Kom med konstruktiv kritik och dela med er utav era tankar....