Vad ska jag göra? :(
Vet inte alls hur jag ska skriva, känner mig bara kaos och behöver skriva av mig..
Jag och pojkvännen har stora problem som håller på att ödelägga vår relation. Vet inte ens vart jag ska börja..
Vi kan knappt ha en telefon konversation längre utan att det slutar med ett litet bråk eller att någon lägger på.
Det började för några månader sen skulle jag tro, det började bli riktigt illa när han fick ett nytt jobb.
Han ville snabbt komma upp i "rank" på jobbet och därför jobbade han väldigt mycket.
Detta i sin tur gör att vi inte hinner träffas särskilt mycket(vi bor inte tillsammans), vi bor ca. 10 min ifrån varandra. På hans arbete är det ofta aktiviteter efter jobbet, vilket han stannat på flera gånger. Många gånger har jag blivit upprörd för att hans arbete kommer före vår relation väldigt ofta, det har ofta kommit saker i vägen på arbetet när vi bestämt träff. Då har han i princip "skyllt" på jobbet och förväntat sig att jag ska vara jätteglad vilken tid han än kommer. Jag är för tillfället arbetslös, så därför känner han att han har ansvar för ekonomin för oss båda, men eftersom han jobbar så mycket så hinner vi ändå inte hitta på något för pengarna.
Pga olika saker så är jag väldigt osäker i mig själv för tillfället, detta gör att jag har svårt att lita på att andra tycker om mig, känner mig som en otillräcklig flickvän, och då blir det problem eftersom jag har svårt att inse att han inte vill ha någon annan än mig. Det blir ofta när vi diskuterar att han på något sätt ger mig dåligt samvete även fast jag kanske inte borde ha det, är alltid jag som "förlorar" när vi diskuterar och bråkar då han är otroligt duktig på att argumentera.
När vi väl träffas så är han så trött att han för det mesta ligger och sover en del av tiden vi träffas, jag har full förståelse för att han kan vara trött, men jag blir ändå lite ledsen att vi aldrig kan prata ordentligt.
Han anser att vår relation är hans första prioritet, men så är det tyvärr inte längre.
Helt enkelt så krockar vi totalt för tillfället, jag är väldigt känslig och gråter ofta, medan han istället blir irriterad och får dåligt tålamod.
Jag älskar honom otroligt mycket och vill verkligen att det ska vara vi i framtiden, men som det är nu så fungerar det knappt, och för att gå vidare med relationen så vill man ju att det ska fungera jättebra!
Känns som hela vår relation går nedför som det är just nu... Några råd? Någon som varit i ungefär samma sits? Behöver verkligen hjälp, vad ska jag göra?