• Millan75

Vigsel Los Cristianos

Min sambo och jag ska gifta oss i Los Cristianos 22/2 nästa år. Blir "bara" vi och barnen.

Kom att tänka på en sak; Svenska Kyrkan hade tips om en lokal, engelsktalande fotograf som vi fick mailadress till. Har inte mailat honom än - tänkte slänga ut en fråga här först:

Är det någon/några som har gift sig i Los Cristianos och som vet om fotografen är bra, duktig, prisvärd etc etc. Kommer ej ihåg i nuläget vad han hette; minns bara att han ej fanns i Los Cristianos utan en bit därifrån. (så bra koll har jag... ;) )

Hoppas det finns någon som vet!

KRAM

• Svar på tråden Vigsel Los Cristianos
  • drömmer

Jag har inga svar på din fråga, men vad KUL att ni ska gifta er där. Vi har mailat kyrkan och frågat om de vill viga oss i April, men inte fått svar än. Vi vill gifta oss på en lördag, då det är ett speciellt datum så hoppas hoppas de går med på det .

Hade ju varit kul att följas åt lite på vägen . Jag har bara haft kontakt med en weddingplanner på hotellet vi ev ska bo på, men det kostar ju en ganska bra slant så vi får se om vi fixar det själva, eller tar via henne.

• Millan75

Har nu haft lite mailkontakt med den fotograf som Sv.kyrkan rekommenderade. Han var inte dyr!!!! så han är inbokad och kommer ta kort både under vigseln och även efteråt. Han skrev att han kunde köra runt oss till platser där det blev bra bilder och även ta oss tillbaka till hotellet eller någon restaurang efteråt. Låter ju kanon, eller hur?!?!!!!

Svar på tråden Vigsel Los Cristianos