• Supernova

:)

Efter 2 år friade äntligen mitt livs kärlek!

Grattis till er alla där ute

Inte en superbra bild, men ringen är originell, precis som det ska vara ;)

• Svar på tråden :)
  • MariaochDaniel

Stort grattis till er!
    När blir det bröllop?
    Blev friad till på vår 2-årsdag och nu väntar ett spännande år av förberedelser och planering.... =)

• Supernova
    MariaochDaniel skrev 2012-11-04 15:19:58 följande:
    Stort grattis till er!
    När blir det bröllop?
    Blev friad till på vår 2-årsdag och nu väntar ett spännande år av förberedelser och planering.... =)
    Tack, detsamma! :)

Blir inte bröllop på några år.. Vi ska satsa på studier och arbete ett tag framöver och sedan börja spara undan pengar till vårt drömbröllop.
  • Supernova
    daniiel skrev 2012-11-04 16:19:43 följande:
    Grattis till er! Vad roligt och vilken fin ring :)
    Tack! Grattis till giftermålet :) Synd att man inte kan kika på dina bröllopsfoton.
  • daniiel
    Supernova skrev 2012-11-04 16:21:20 följande:
    Tack! Grattis till giftermålet :) Synd att man inte kan kika på dina bröllopsfoton.
    Var det du själv som valde ringen eller var det din blivande? :) Jag tycker det är roligt att den är så pass annorlunda, väldigt fin :)

Tack :) Äh, nu var det så längesen vi gifte oss och alla här på BT har sett bilderna så många gånger.. någon måtta får det vara ;P haha
  • Supernova
    daniiel skrev 2012-11-04 16:37:15 följande:
    Var det du själv som valde ringen eller var det din blivande? :) Jag tycker det är roligt att den är så pass annorlunda, väldigt fin :)

Tack :) Äh, nu var det så längesen vi gifte oss och alla här på BT har sett bilderna så många gånger.. någon måtta får det vara ;P haha
    Min blivande valde ringen :) Jag hade en annan ring från början som han friade med...Men efter en timme fick jag utslag ( är nickelallergiker), trots att de i butiken sa att det var silver. Det var mycket bortförklaringar men slutligen fick han tillbaka sina pengar ;) Och då valde han denna...Tyckte den var finare t.o.m. haha

Ja, det är kul med annorlunda smycken tycker jag!
Svar på tråden :)