• ylva

Tips på bra musiker/Dj

Hej,
    Vi gifte oss 6 oktober 2012 i Halmstad och anlitade Michael Abrahamsson och  hans heldagslösning till vårt bröllop. Vi hade hört mycket bra om honom innan och han levde verkligen upp till förväntningarna! 
    Han fixade allt från ingångsmusik till Dj.
    Kan verkligen rekommendera honom för era bröllop! 

/Ylva och Erik

• Svar på tråden Tips på bra musiker/Dj
  • Chicita

Nejmen se där...
    Reklam för Michael Abrahamsson.
    Oj det har vi väl aldrig sett tidigare?

Tänk att det i princip bara är brudar och brudgummar som aldrig skriver på BT annars (eller för det mesta är helt nyregistrerade) som känner ett så stort behov av att registrera sig här för att bara berätta hur otroligt bra han är.

Jag har aldrig hört honom spela, men pga all översvallande reklam för honom så hoppas jag att jag slipper det.
    Detta börjar ge motsatt effekt.
    Och jag är inte den enda som har reagerat på så sätt. 

• ylva
    Chicita skrev 2012-11-05 11:43:57 följande:
    Nejmen se där...
    Reklam för Michael Abrahamsson.
    Oj det har vi väl aldrig sett tidigare?

Tänk att det i princip bara är brudar och brudgummar som aldrig skriver på BT annars (eller för det mesta är helt nyregistrerade) som känner ett så stort behov av att registrera sig här för att bara berätta hur otroligt bra han är.

Jag har aldrig hört honom spela, men pga all översvallande reklam för honom så hoppas jag att jag slipper det.
    Detta börjar ge motsatt effekt.
    Och jag är inte den enda som har reagerat på så sätt. 
    Ojdå! Hade inte räknat med denna responsen när vi skrev inlägget. Visste inte att det brukade skrivas så mycket om honom här.
    Du har helt rätt i att vi inte brukar skriva här på BT och det är nog därför vi inte sett all reklam du skriver om. Anledningen till att vi skrev det var att vi tyckte det var väldigt svårt att veta vem man ska anlita till sitt bröllop, och då vi var väldigt nöjda med Michael ville vi gärna rekommendera honom för blivande brudpar. 
    Finns säkert många andra duktiga också, men det får ju andra skriva och berätta om.

/Erik
  • Chicita

Jo självklart måste man få tycka att någon är bra, även om andra förstör...

Det har skrivits väldigt konstiga rekommendationer om just denne artist.
    En gång var han en väldigt duktig duo (och trots att flera hävdade att en person inte kan vara en duo utan att han måste haft en partner med sig då så hävdade TS där att så var det inte alls, hon hade bokat honom som duo och han kom som en duo... hmm...)
    Han är ett band, en DJ en rockstjärna och gud vet allt.
    Vissa inlägg känns väldigt forcerat positiva av typen "om vi ger honom beröm så får vi avdragpå räkningen".
    Och vissa känns nästan som att han skulle kunna ha skrivit själv.

Det är jättebra att ni var nöjda. Men effekten av alla dessa konstiga inlägg gör att man drar öronen åt sig.
    Han hade ju uppenbart inte fått några gig om han inte kunde sjunga, och om han är proffsig och gör det han ska så är det toppen för de som anlitar honom.
    Men snart får han nog be folk att inte skriva om honom för det börjar som sagt ge motsatt effekt.
    Jag hade hellre sjungit själv (och jag kan inte sjunga) än att anlita honom om han var enda lediga artisten... tyvärr Obestämd 

• Tokig
    Chicita skrev 2012-11-05 15:55:14 följande:
    Jag hade hellre sjungit själv (och jag kan inte sjunga) än att anlita honom om han var enda lediga artisten... tyvärr Obestämd 
    Håller med!
  • CarPer

ylva: Vad fick du för besväret att skriva inlägget?

Svar på tråden Tips på bra musiker/Dj