Inlägg från: emzerus83 |Visa alla inlägg
  • emzerus83

Bild på frisyr sökes och smakråd!

Jag undrar ifall någon kan hjälpa mig att hitta bilder på frisyrer med långt utsläppt hår, gärna blont lockigt...som har en hårkam i sidan.
    jag har letat men hittar inga bilder på detta!

Har en hittat en hårkam jag tycker är fin och undrar även ifall denna passar till pärlsmycken? Lägger upp bild på hårkammen o på de smycken jag tänkt ha i övrigt....

Tack snälla för svar!

• Svar på tråden Bild på frisyr sökes och smakråd!
  • emzerus83

Ja precis jag tänker mig att håret på ena sidan sätts upp lite...

Jag velar så fram o tillbaka. hade beställt ett diadem med pärlor o strass men tyckte det var lite för "pråligt"... och är nu mer inne på en hårkam tex. Men man hinner säkert ändra sig igen :)

• emzerus83
    MH2014 skrev 2012-11-07 17:34:55 följande:
    Tror du inte det blir för mycket med både Hårkam, pärlörhängen och pärlhalsband?? Kanske ex byta ut örhängena till nå enklare om du vill à alla tre, eller ta bort nåt utav det?.....fast det är ju min uppfattning bara :)
    är också lite osäker på det...men det tror jag är lättast att se sen när allt är på  Ev att jag skippar halsband. Örhängena kommer ändå inte synas så mycket tänker jag efetrsom jag kommer att ha det mesta av håret utsläppt...
  • emzerus83

Klänningen har inte jättemkt bling... så här ser den ut....
    Tack för era synpunkter! :)

• emzerus83
    daniiel skrev 2012-11-07 22:56:20 följande:

Tack, precis nå sånt där jag har tänkt mig :) Fast jag har längre hår men det borde ju kunna passa ändå!
Svar på tråden Bild på frisyr sökes och smakråd!