• Sadae

Frisör i Norrköping

Någon som har tips på en billig och bra frisör i Norrköping? Någon som gör uppsättningar alltså.

De flesta frisörer jag varit hos vill erbjuda en massa konstiga paket för flera tusen, det ska ta flera timmar, man ska gärna ha flera tärnor med sig, det ska drickas champagne och andra konstigheter.

Jag kommer inte ha tid för sådant, jag vill bara ha en uppsättning. Så bra, effektiv och billig som möjligt.

• Svar på tråden Frisör i Norrköping
  • malli716

Hej!

Jag har en kompis som går hos en frisör som ligger vid väster tull som heter E&S. Tydligen är hon som äger den salongen väldigt duktig och tävlar mycket. Billig är hon också. 200kr för klippning (280kr vid långt hår). Jag tittade på hennes hemsida och hon tog 1500 kr för bruduppsättning och då ingår sminkning. Det tycker jag låter prisvärt och eftersom min kompis är så nöjd skulle jag helt överväga det, om jag nu inte hade bott i Linköping Tungan ute

http://www.elenasharstudio.se/index.html

• Memsan

Jag går hos Hårverkstan'/hair it is på generalsgatan 45.  Hon (Sylvana) har visserligen också bruduppsättningspaket med konsultation, provuppsättning och tillsist själva uppsättningen för 2500 står det på prislistan men min erfarenhet säger att hon är väldigt flexibel och tillmötesgående. Hon är alltid öppen för andras önskemål. Finns ingen hemsida men de finns på facebook.

• Sylvia757

Jag är oxå kund på hårverkstan.. hos silvana.. toppentjej.. så henne har jag bokat upp nästa år 3 aug :)

Så henne rekomenderar jag starkt  :) 

Svar på tråden Frisör i Norrköping