arbete
hej!
det är är första gången jag skriver anonymt.
jag gör det för att jag vet inte vem som läser ni vet. Saker på internet kan komma fram till vem som helst..
Men jag måste få skriva av mig. Med eller utan reaktioner.
Idag fick jag en känsla på jobbet,
det är mobbing det här.
Vadå tänker ni?
Jo, hur jag blir behandlad av min chef.
Jag blir nog f-n mobbad av min chef.
Jag blir så J-a dåligt behandlad att jag idag satt i foodcourten på vår köpcentra och grät. öppet och fult.
Idag rann bägaren över så där ORDENTLIGT och jag känner at jag måste ta tag i det.
I slutet av veckan får jag besked om eventuell fortsatt anställning.
Jag vet inte om jag vill ha den.
Jag vet inte om jag orkar ta den striden mot henne. Det ska jag dock göra. För att det faktiskt finns andra som utsätts och som bara lider i det tysta.
Jag är en prestationsprinsessa som har höga krav på mig själv att göra rätt,
min chef slår undan benen på mig gång på gång och klankar ner på mig.
Känns sådär kan jag säga.
Idag känner jag mig dock lättad i att min sambo tycker att jag ska sluta. En av mina föräldrar tycker att jag skall ta strid. Hur det än blir. ta striden.
Jag tänkte att jag imorgon ska ta upp diskussionen med hur jag känner med arbetsmiljöombud och med facket. De är båda medvetna om hur det är och jag tror facket bara går och väntar på att jag ska komma till dem.
ja.. nä jag vill bara skriva av mig lite, jag kanske känner att jag behöver skriva av mig i verkligheten, och vart annars kan jag få stöd eller nån som lyssnar, än här... där jag hänger hela kvällarna! :)
tack för er tid.