• lindanorrman

Tips till bröllopet, bröllopsfesten och festprogrammet/festhäftet!

Hej!

Jag skrev idag ett inlägg i min blogg om lite tips till bröllopet, bröllopsfesten och festprogrammet/festhäftet, hoppas att det kan vara till hjälp för någon som håller på och planerar sitt bröllop! :) Med vänliga hälsningar Linda

www.lindisenshem.blogspot.se

• Svar på tråden Tips till bröllopet, bröllopsfesten och festprogrammet/festhäftet!
  • Juli2013

superbra!! det var många bra tips där, det ska jag verkligen ha i åtanke, det är ju mycket man inte tänker på förrän man varit med om det själv :) Stort tack!

• mille88

Varför tyckte du inte att det var bra med två vånningar ? Vi tänkte ha sittningen på första plan och sen dans där uppe, tyckte att det verkade smart så kan de äldre Ha det lugnt där nere om de inte orkar med att dansa hela kvällen

• lindanorrman

På övervåningen var själva sittningsdelen och köket, och vi hade dansen och buffén uppdukat där nere. Så det blev ju lite opraktiskt med köket på en annan våning än där vi hade buffén, så därav var den lokalen mindre bra av den anledningen, men det funkade ju fint ändå!

Svar på tråden Tips till bröllopet, bröllopsfesten och festprogrammet/festhäftet!