hej
jag har köpt en tärnklänning och en näbbklänning från jenjenhouse.
Var väldigt fint tyg och välsytt för att vara sk kinalänningar. blev verkligen förvånad över den fina kvaliten de faktiskt hade.
En sak var lite tråkig o det var att fast vi måttbeställde båda klänningarn efter deras kroppar så vart tärnklänningen förstor i axelbanden o över bysten o i sidorna under armhålorna så att säga men det är ganska lätt att åtgärda sa en som ska fixa till tärnkllänningen.
Näbbklänningen var perfekt runt byst o axelband men något för tajt över ryggen den delen som är precis under skulderbladsspetsarna, dragkedjan slutar där o den var lite för trångt där så näbben kommer att ha en bolero på sig så vi kan dölja att den sista 3mm av dragkedjan inte går att få upp.
Köpte även ett par skor o de var stl 38 vilket jag normalt har men de var mer som 37,5 och för trånga över själva skodelen som ska gå över tårna, det är stängd tå på skorna. Så man måste nog vara en 37.a med smala fotryggar för o kunna ha deras skor.
Skorna var jättefina men de kändes lite "billigare" i materialet så dem fick man känslan av att det faktiskt är nån form av kopia skutlle jag tro.
Men överlag är jag nöjd med deras kläder o skor iaf. Problemet är väl att det verkar vara svårt att få skicka tillbaks och få pengar eller ersättningsplagg om man vill skicka tillbaks nått som inte riktigt passar som det skulle om jag förståt folk rätt när de pratat om reklamationer hos det företaget.