Ringar i vittguld
Jag är helt förälskad i denna ring men på sidan där den finns, finns enbart ringar för kvinnor. Någon som vet någon bra sida med ringar i vittguld för både man och kvinna?
Jag är helt förälskad i denna ring men på sidan där den finns, finns enbart ringar för kvinnor. Någon som vet någon bra sida med ringar i vittguld för både man och kvinna?
Det finns många sidor på vitguldsringar för både män och kvinnor, googla :)
Ni kan ju köpa ringarna från olika ställen.
Har googlat hur mycket som helst, tänkte mer på om det var någon som själv köpt ringar i vitt guld som kunde rekommendera någon butik eller hemsida.
Jag har tyvärr inte köpt någon vitguldsring på nätet, endast i butik.
Hallbergs guld kommer vi köpa på, det finns lite överallt tycker jag. På nätet t ex lamastone.se.
Vi har köpt våra vitguldsringar på ringbutiken.se och är supernöjda! (även min vigselring kommer därifrån men den får jag inte bära på lääänge än)
Vi har burit våra i ett år nu och de är fortfarande jättefina. (dock lite smårepiga såklart). Jämförde min ring mot en kompis förlovningsring i vitguld som hon har burit betydligt kortare tid än mig, och hennes hade redan börjat gulna ordentligt, medans våra ser likadana ut som när vi köpte dem, och jag bär ALLTID min ring.
Tack för tipsen :D
I vilken del av sverige bor du?
Jag tror inte att uppehållstillstånd ska betyda något. Det är ofta bästa och billigaste sättet att köpa smycken på nätet. Jag har även köpt ringar i vitt guld för mig själv Chanti.se här.
Funderar min man måste ha ett smycke till jul.
Jag bor i gävleborg.
Vadå uppehållstillstånd?