• Sofi K

Någon eller några att ha seriös kontakt ang viktnedgång

Hej!
    Jag gifter mig med min drömman i Augusti 2013. Jag längtar dock efter att kunna vara en eller två storlekar mindre då...

nu söker jag en eller två personer som har samma mål som man skulle kunna ha lite mer "riktig" kontakt med. har försökt hoppapå de andra "vikt-trådarna", men det blir så ofantligt många med en gång, så jag känner att man lätt tappas bort. och då tappar jag också motivation.

jag kan tänka mig att vi mailar varandra här på BT eller vanlig mail, och peppar varandra.

vad tror ni? någon som är på? 

• Svar på tråden Någon eller några att ha seriös kontakt ang viktnedgång
  • Bewi

hej jag tycker det låter som en strålande ide!! :)

Jag går just nu på en kostplan och tränar med PT 3ggr/v + 2ggr/v konditionsträning själv. Jag vill gå ner ca 20kg har redan gått ner ca 5kg :) Jag gifter mig med min m2b i påsk men har såklart ett mer långsiktigt mål, jag vill tappa mina otroligt många sambokilon jag samlat på mig och komma tillbaka till min forna form jag hade för ca 2-3år sedan. då vägde jag 64kg och det är dit jag satsar nu :D 

Jag har gärna en riktig kontakt med mail och sms typ :) och bor du i STHLM kan man ju alltid samträna nån gång oxå ;)

• S o H

Jag önskar oxå gå ner 1-2 klädstorlekar. Vi ska gifta oss i juli nästa år.
    Tidigare har jag följt viktväktarna, vilket fungerade jätte bra tills det blev semester=(
    Tänkte snart dra igång igen, hade varit kul att byta tex recept och peppa varandra! 

• Mette81

Hej hej, jag är på samma spår som du =D Jag och min blivande gifter oss 29 juni nästa sommar.

Har nu hunnit varit medlem hos ViktVäktarna i ca 3 månader och gått ner 12.4 kg =))) Är såå puchad och superladdad. Vet att man kan behöve en spark i baken ibland ;)

Vill du så kan vi inboxa?! Jag har oxå FB.

• S o H

Det hade varit skoj om vi kunde inboxa. Känner att jag behöver lite pepp för att komma igång=)
    För viktväktarna fungerar faktiskt! 

• Sofi K

Bewi, SoH och Mette 81- det känns som att vi är en lagon grupp! tycker ni inte?
    Hur tycker ni vi ska göra? Ska vi byta miladresser eller maila på FB eller vad tror ni fungerar bäst för er? 

• S o H
    Sofi K - Visst är vi det=) För mig funkar det bäst att byta mailadress=) Är inte inne så mkt på FB. Vad tycker ni?
  • Bewi

Mailadresser funkar för mig :) är inte så haj på inbrott här på BT men jag gör ett försök och skickar min mail :)

• Bewi

Haha inbrott menade jag ju såklart inte utan inbox ;) har iaf mailat er min mailadress så kanske vi kan köra igång med lite pepp :)

• lordoz

Får jag med vara med???

Vill verkligen också hitta nån att peppa och peppas av..

Förstår att ni tycker att gruppen är lagom stor... Men om jag får vara med så skulle jag bli glad. :D

Men förstår om ni tycker att det räcker med.. :D

• maggied
    Jag vill vara med! Jag MÅSTE gå ner två storlekar till bröllopet då jag beställt en storlek mindre klänning för att peppa mig själv haha :)
Svar på tråden Någon eller några att ha seriös kontakt ang viktnedgång