Inlägg från: Boringbrick |Visa alla inlägg
  • Boringbrick

Lovar och inte lova

Förlåt, men det låter som något riktigt idiotiskt att säga! Jag förstår att det är en väldigt känslig situation då ni dessutom har barn ihop, men jag tycker inte att han är värd dig efter en sån dum kommentar. Otroligt pinsamt av honom att hålla på att flirta med en annan kvinna, riktigt dåligt av honom, som vuxen människa och far. Så tyvärr så kan inte jag läsa in något positivt i det.. :/ 

Fråga: vill du väldigt gärna gifta dig? 

Stackare, känner för dig!  

• Boringbrick
    socionomen skrev 2012-12-06 17:47:15 följande:

Jag älskar denna man så mycket men ibland frågasätter jag honom också?`
    Varför skriver han så till en annan kvinna? Varför skriver han aldrig sånt til mig.

Det värsta är att sedan en tid tilbaka så säger han att jag inte får sex förrän jag går ner 30 kg,
    och når jag vikten 75 kg så slutar han röka. Varför gång jag går ner i vikt så köper han massor av godsaker till mig, osv. Jag orkar inte så mycket längre men jag älskar honom så mycket.

Det enda jag vill är att han befäster vårt förhållande på något sätt , förlovning eller giftemål? vi har varit ihop i 5,5 år nu. Han skriver inte ens att han är tillsammans med mig på fb, han säger, ingen har något med att göra vem jag är ihop med? Blir så ledsen och förtvivlad.

Usch! Jag förstår att du blir ledsen och förtvivlad. Det är ju verkligen inte okej något av det du skrivit.. Det är rent ut sagt plågsamt att älska någon som gör en ledsen. Ledsen för din skull att det är såhär. Älskar man någon ska man ju älska personen trots färg och form osv, inte okej att han ställer sådana krav som du skrev att han gör. 
    Det känns ju konstigt att det inte ens nämnts på facebook, inte för att det är där det räknas utan för att antingen är man ju singel eller inte, och han är ju uppenbarligen inte singel, så det är ju lite knäppt.. 

Hur länge har det varit såhär? 

Styrkekramar till dig socionomen!
  • Boringbrick

Hur går det för dig socionomen? 

Svar på tråden Lovar och inte lova