Hjälp mig att hitta fina hårnålar!
Har kommit fram till att jag ska ha uppsatt hår med slöja. Men nu vill jag inte bara ha vanliga hårnålar utan några med en pärla på. Går det att hitta och vart?
Har kommit fram till att jag ska ha uppsatt hår med slöja. Men nu vill jag inte bara ha vanliga hårnålar utan några med en pärla på. Går det att hitta och vart?
Kolla på tradera, ebay, etsy, missmoneypenny,myheart,twohearts osv såna sidor brukar ha såna accessoarer.
Har köpt fina hårnålar på tradera av ett företag där.
Annars har väl Kicks o glamour sånt oxå vad jag vet.
Kolla här!
tiaror.se/index.htm
Jag köpte min tiara där.
Har du vägarna förbi glitter så är jag nästan säker på att de ska ha nån variant, har själv hittat där innan
Glitter har med både pärlor eller mer bling,, kicks eller Åhléns har ju lite olika utbud i landet men kan ha. Ibland kan även lindex, kappahl, h&m förvåna med att ha... Annars är det ju väldigt enkelt att göra själv,,med lite stål tråd, utsmyckning och vanliga hårnålar i rätt färg,,limpistol kan oxå bli den bästa vännen.
Tack för hjälpen. Dax att ge sig ut på jakt =)
De här i vitt hade jag, blev supernöjd! :)
http://www.ebay.com/itm/5pc-Beautiful-Fashion-Pearl-Crystal-Flowers-Hairpin-Accessories-Hair-Sticks-/120980172879?pt=Fashion_Jewelry&var=&hash=item1c2afaf04f
Finns flera säljare än denna som har dessa. Annars finns det ett väldigt stort utbud på ebay, det är bara att söka på hairpins :)