• gto

vår sångerska kan inte!

Vi hade bokat en fantastisk sångerska som skulle sjunga på vårt bröllop den 29 juni. Jätte lyckliga över det. hon verkade även funka med gitarristen. Men i dag lämnar hon medelande att hon inte längre kan !! förkrossad är jag och känner mig helt tom. Hjälp är det någon som känner en bra sångerska som kan sjunga håll mitt hjärta med björn shifs och kärleksvisan med sarah dawn finer ?
    Hjälp oss(tajt budget)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-12 09:40
    Bröllopet är i Stockholm, Tyresö

• Svar på tråden vår sångerska kan inte!
  • Chicita

Det kan underlätta att veta vart i vårt avlånga land ni gifter er också Flört

• gto

Just ja det kan vara bra ja. vi ska gifta oss i Stockholm, Tyresö . Vigseln kommer ske utomhus.

• Chicita

Känner tyvärr inga duktiga sångerskor i Stockholm. 
    Men min svägerska är rätt duktig... Och hon ska flytta till Uppsala i januari så hon kanske är sugen på att sjunga lite.
    Har för mig att hon var solisten i "du är min man" i Körslaget (team Stefan) 2009 men är inte säker. Kan inte hitta någon youtube med henne där heller.

Här sjunger dom ju bara alla ihop som kör. Tjejerna står i två rader högst upp, hon står i mitten av raden längst ner, hon har mörkt kort hår (och så får jag väl skryta med att makens bror står i mitten längst fram Tungan ute )

Han sjunger även duett här om nån vill se Flört

• Johanna78

Matilda Hansson!

En jätteduktig tjej som frilansar i Sverige efter en internationell karriär. Känd som kusin till Peter Johansson som haft huvudrollen i "We will rock you" Queens musikal i London. De två turnerar nu för övrigt sverige runt med deras julshow! Matilda bor numer i Stockholm.

Lycka till!

• lillsmilla

Jag kan rekommendera Camilla (http://cbwmusic.se/). Hon hjälpte mig att spela in en sång som jag skrivit om texten på, och hennes version blev t o m bättre än originalet!

• Lena59

Hej! Emelie Bäck är fantastisk! Hon sjöng just Kärleksvisan på en bekants bröllop och det var förtrollande. Jag vet att hon har en hemsida som är under skapande process men du kan i alla fall nå henne på emelie.back@hotmail.com. Hon kan säkert skicka inspelningar som du kan lyssna på. :) Hoppas det löser sig för dig, det är aldrig roligt när sånt händer. Med vänlig hälsning, Lena.

Svar på tråden vår sångerska kan inte!