-
-
Svar på tråden Vart har ni beställt era inbjudningskort ifrån och hur mycket gick de på?
-
Vi beställde våra ifrån optimalprint! Lite svårt å säga ett pris då vi även beställde placeringskort och kyrkoprogram i samma serie. men kan varmt rekomendera www.optimalprint.se
-
Vi beställde från lightinthebox.com 50 kort, kuvert och frakt för sammanlagt ca 550 kr. De har endel rea just nu på kort :) Nackdelen är väl att vi inte kan få exakt samma stil på vigselprogram osv men det ska vi fixa själva
-
romance.se 40st + infoblad + text på inbjudan+kuver 880kr
-
www.vistaprint.se/
40 kort + kuvert + sigill (klistermärken) + frakt 300 kr
Finns jätte mycket att välja på och man kan få samma tryck på allt -
Inbjudningskort: 15kr/st inkl. kuvert (4 sidor)
Vigselprogram: 17kr/st (4 sidor)
Festprogram: 20kr/st alt. 25kr/st (4 alt. 8 sidor)
Placeringskort: 5kr/st (dubbelvikt)
Meny: 10kr/st (1 sida)
Tackkort: 15kr/st inkl. kuvert (4 sidor)
Tryck ingår. De har dessutom en del fina, roliga texter och bilder man kan använda.
Bra service!
-
Etsy.com
Tippar på att de kommer hamna på runt en 50kr styck, men då får jag dom exakt som jag vill ha dom. Väntar på nya samples på de ändringar jag begärt -
Vi beställer från calligraphen. Vi betalar 800kr för 40st kort med kuvert där vi även får dom upptryckta.
-
Vilka kort beställer ni? Vad är det för infoblad ni har beställt?kramen skrev 2013-01-09 20:55:24 följande:romance.se 40st + infoblad + text på inbjudan+kuver 880kr
-
Antingen var det optimalprint eller vistaprint. Save- the- date beställdes från det andra ;) Men billigt var det.
-
Vilka från Etsy? Färdigtryckta? Kan man få med å, ä, ö? Har hittat jättefina där men vet inte om jag vågar beställa...GustavB skrev 2013-01-19 13:19:07 följande:Etsy.com
Tippar på att de kommer hamna på runt en 50kr styck, men då får jag dom exakt som jag vill ha dom. Väntar på nya samples på de ändringar jag begärt -
Vi har inte beställt ännu, men kommer att beställa från optimalprint.se
-
Beställde från ebay UK (säljare: yourpersonalisedoccassions). Enkla men fina kort i A6-storlek inklusive valfria kuvert. Beställde 40 st (både på svenska och engelska) och betalade totalt 230 kr.
-
www.printwithwings.com (kostar mindre ju fler man beställer)
-
Vi har beställt från Calligraphen, 65 kort med kuvert och sen 150 avlånga matservetter & lika många kaffeservetter med tryck. Toltalt ca 1700 kr. Med korrektur! Väntar med späning!
-
Jag beställde mina från romance.se och bler väldigt nöjd.
Våra kort kostade 17:-/st + Kuvert.
Ska beställa servetter och allt annat piff därifrån också.
-
Vi gjorde egna hemmagjorda :)
-
www.caligraphen.se
2000kr för 45 inbjudan , vi blev jättenöjda :)