Inlägg från: Aruba2013 |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Vilken ring passar??-tips önskas
  • Aruba2013

Det spelar ingen roll, vill bara hitta någon som passar ihop, gärna också med nån sten/stenar.

• Aruba2013

Håller med dig, jättesvårt att hitta en ring som passar, önska nästan att jag tagit en slät förlovningsring, för det är lättare att matcha ihop med vigselring. Tycker det är fint att ha en slät ring plus en ring med mycket stenar.

• Aruba2013

Jo det skulle säkert passa bäst, men känner ändå att jag vill ha någon med stenar, så det blir nog svårt. Vet ej heller om ringen ska vara i vitt eller rött guld.

• Aruba2013

Håller med dig, man ska ju ha den hela livet, så det viktiga är ju att man tycker om dem. Jag tycker min är jättefin och gillar den, det är det svåra. För hade jag valt idag hade det nog blivit en slät och en med en rad stenar. Tycker det är superfint. Kommer bli svårt det här, gillar verkligen min ring.

• Aruba2013

Ja det skulle jag kunna göra, tack för tipset! Tror det ändå blir den bästa lösningen :)

• Aruba2013

Ja, man vill ju verkligen vara supernöjd. Får ladda upp bild sen om jag kommer ihåg :) är långt kvar.

Svar på tråden Vilken ring passar??-tips önskas