Kan man ha denna som tärnklänning? :)
Vad tycker ni, passar denna att ha som tärnklänning? eller är den för kort? modellen är lite längre än mina tärnor, så den kanske blir lite längre på dem? :)
Vad tycker ni, passar denna att ha som tärnklänning? eller är den för kort? modellen är lite längre än mina tärnor, så den kanske blir lite längre på dem? :)
Jag tycker den är jättefin och känns inte för kort, men den känns kanske lite vintrig. Om ni ska gifta er på sommaren eller våren kanske man vill ha något ljusare? Eller när ska ni gifta er?
Hmm, tänkte inte på att den ser vintrig ut... vi ska gifta oss i juli. Men jag har fastnat för blått, haha... hitta lite inspirationsbilder på andra som haft blåa klänningar...
Om tränorna gillar modellen så tycker jag dem kan ha den. Tycker inte alls att den ser vintrig ut...
Jag tycker inte heller att klänningen är särskilt vintrig. Om modellen passar tärnorna och de gillar den tycker jag precis som FrökenMäkelä att de kan ha den.
Jag gillar just den blåa färgen i kombination med rosa. :)
Jag ska också ha marinblått på mina tärnor =) men vil ha långt! Men den var jätte fin!
Vi har mörkblått som vårt färgtema. Vi hittade långa mörkblå klänningar på Mango i oktober som våra tärnor ska ha. Vi gifter oss i april, och jag tycker att man mycket väl kan ha mörkblått när som på året. Men tycke och smak är ju olika.
http://www.lightinthebox.com/sv/philana---brollopsfest-eller-brudtarna-av-satang_p69160.html
www.lightinthebox.com/sv/philana---brollopsfe...
nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%...
Hej...
Vilken fin klänning vart har du hittat den & jag tycker den ser fantastisk ut...
Juli bröllop & absolut passar den då... Man kan göra så mycket med accessoarer så det passar erat bröllop & tjejerna som får äran att vara tärnor på ditt bröllop.
Ex. ha en blomma på klänningen elle håret om det ej ska ha någon i handen, något fint armband & örhänen samt snygga skor som bär upp kläningen utan att det ska ta över dig (självklart)
Hoppas du får ditt underbara bröllop & lycka till
Jag tycker verkligen inte att det är något fel på klänningen, riktigt fin! MEN det är en väldigt svår modell att bära upp. Det gäller att din(a) tärnor har kropp för en sån klänning. Det är inte en speciellt smickrande klänning, om man har ett par extra kilon.
Men annars, riktigt fin!!! =)
Hej!
De e så otroligt vackert med marinblått till det vita. Mina tärnor ska ha marinblå korta klänningar med vitt band. Bestman och brudgum ska ha marinblå kostymer rakt genom med vit skjorta.
Min fråga till er är: Blir det för grötigt av blått? Alternativ isf!!!!
Hej!
De e så otroligt vackert med marinblått till det vita. Mina tärnor ska ha marinblå korta klänningar med vitt band. Bestman och brudgum ska ha marinblå kostymer rakt genom med vit skjorta.
Min fråga till er är: Blir det för grötigt av blått? Alternativ isf!!!!
Tack Louva!! De känns lite lugnare nu. ja, blomman mina tärnor håller e en vit lilja me lite grönt o jag en större bukett me liljor såklart.
Skit snygg!!!
Fin klänning och fin färg, men tycker att det viktigaste är om dina tärnor passar i modellen eller ej. Kan vara svår att se snygg ut i. Ibland ser man bilder på tärnor och tänker "det här var inte speciellt smickrande".