Hur mycket kostar din ring?
Jag får nästan dåligt samvete för att jag tokfallit för en mycket dyrare ring än vad som var tänkt ifrån början. Schalins Neapel kostar drygt 15000 kr.
Vad kostar era ringar?
Jag får nästan dåligt samvete för att jag tokfallit för en mycket dyrare ring än vad som var tänkt ifrån början. Schalins Neapel kostar drygt 15000 kr.
Vad kostar era ringar?
Vi köpte tre silveringar, två till mig och en till maken, för ca 850kr för alla tre inklusive frakt och gravyr i två av ringarna. Dom använde vi dock inte och har sålt vidare.
Ringarna vi använde på bröllopet var en ring i svart titan med guldränder till maken, som kostade ca 500-600kr inklusive frakt. Jag hade en ring i guld med CZ-stenar som jag köpte i en butik här i stan för ca 1000kr.
Mer än så hade vi nog inte varit beredda att spendera på ringarna, men då är vi inte såna som tycker det är viktigt och använder dom heller.
Min titanring, som jag aldrig har på mig, kostade 230:-. Superfin, med en blå ädelsten, toppenkvalité och allmänt bra. Köpte den på en shop från etsy.com. Jag är totalnöjd, men använder sällan smycken så det var inte viktigt för mig att ha en flashig eller dyr ring överhuvudtaget.
Den osynliga kärleksringen kring hjärtat, ja den var helt gratis
min aliancering kostar ca 3000 o det är en ring i vitguld med 9 brilliantslipade diamanter. ingen särskild ring men jag föll för den.
visst hade jag haft råd att köpa en dyrare ring men eftersom denna ring kändes rätt så valde jag den.
priset på ringen på fingret är inte viktigaste, det är som nån sa ringen som ramar in våra hjärtan som är mest värdefull, vilket jag håller med om helt o hållet.
Vet inte om vi köper någon ring alls eller om vi kör på omgravering av förlovningsringarna.. Visst finns det många fina men jag väger för och nackdelar med en fin ring.
1. Jag jobbar inom barnomsorgen = bakteriehärd, slitage och handsprit
2. Jag är oerhört dålig på att vårda mina smycken
3. Använder oftast bara smycken utöver min förlovningsring till fest
Priset på min ring var 18.000:-
våra förlovningsringar schalin i silver , betalade vi 1200 kr för , för 3 år sedan.
Min vigselring, en egen gjord´´kopia´´ av silversmeden, lika dan ring fast med 7 diamanter - 3000 kr :)
våra ringar i titan (med 2 guldinlägg gick på ¨1500 kr var. :) vigselringen vet vi inte vad den ska kosta.. men troligen inte så mycket mer än 6000
Min ring kommer kosta ca 6500 kr och är egengjord från en guldsmejd i stan här.
Det var vigselringens pris jag skrev innan. Förlovningsringen kostade en tusenlapp.